Sila hubungi saya di talian 010.231.2157 untuk maklumat lanjut..

CARA Penggunaan

  • Amalkan memakan 1 sudu pagi dan 1 sudu malam untuk kesejahteraan tubuh badan.
  • Sekiranya berlaku kecederaan kepada anggota tubuh badan, sapukan Aloe In A Bottle pada tempat luka. Pendarahan akan berhenti dan tidak meninggalkan parut luka
Kebanyakan mereka mengambil Aloe Vera dengan kadar yang lebih banyak untuk merawat penyakit, iaitu 2 hingga 4 sudu dan diminum 3 atau 4 kali sehari iaitu setengah jam sebelum makan dan sebelum tidur. Bagi menyedapkan rasanya, ada yang diminum dengan susu dan minuman lain. Sekiranya penyakit berkurangan sukatan Aloe Vera juga dikurangkan.

Aloe Vera juga mampu mengekalkan diet makanan yang awal sebelum kembali ke diet asal secara perlahan-lahan.

Ada juga pengeluar yang mengkomersilkan jus Aloe Vera ini dengan menghasilkan jus yang kurang berkualiti dan kesan untuk perawatan agak lambat dan berkurangan. 

Oleh sebab itu masih ramai yang terus mengambil jus Aloe Vera ini daripada pokoknya yang asal. la dilakukan dengan mencari Aloe Vera yang berdaun tebal kemudian kulitnya dikupas untuk mendapatkan isinya. Selepas dibilas untuk membuangkan getah, isi Aloe Vera terus ditelan. Ada juga yang mengisarnya terlebih dahulu dan meminumnya. Jika terasa pahit ia disebabkan getah yang masih ada di dalam pulpa Aloe Vera berkenaan.

Ramai yang lebih gemar dengan produk kami kerana produk kami adalah 99% asli..

No comments:

Post a Comment